O bătrânică pensionară mergea pe jos pe stradă trăgând după ea două bagaje.

 Unul dintre era rupt și, din când în când, cădea cate o bancnota de $20 pe trotuar. Observând acest lucru, un polițist a oprit-o și ia spus:
- Doamnă, iți pierzi banii din sac!
- Oh, într-adevăr? a spus bătrânica. Mai bine ma duc înapoi să recuperez banii. Mulțumesc ca mi-ai spus, dle ofițer.
- Stai puțin - a spus polițistul. De unde ai atâția bani ? I-ai furat ?
- Oh, nu, nu, răspunse bătrâna doamnă. Vezi tu, curtea mea se află chiar lângă un teren de golf. O mulțime de jucători de golf vin și fac pipi printr-o gaură în gard pe florile mele. Asa ca, ce m-am gândit, de ce sa nu profit de acest lucru? Acum, eu stau în spatele gardului la gaura si, de fiecare dată când un tip isi baga socoteala prin gardul meu, i-o prind și ii spun: "O.K., amice! Dă-mi 20 $ sau ți-o tai!"
- Ei bine, pare corect", a spus polițistul, răzând. Apropo, dar ce ai în celălalt sac?
- Ei… Nu toată lumea plătește!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu